مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 05:252020-07-23حوادث

حفظ حقوق شهروندی و احیاء حقوق عامه انتظار به حق مردم است


حفظ حقوق شهروندی، احیاء حقوق عامه و رعایت عدالت اجتماعی و اقتصادی و همچنین توسعه متوازن، انتظارات به حقی است که شهروندان از تمامی دستگاه ها و نهادها و به خصوص مجموعه مدیریت شهری دارند و نباید تبعیض و بی عدالتی در توزیع خدمات و امکانات شهری وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد قاسمی در نشست مسؤولان قضایی استان با شهردار و مدیران شهری قزوین که در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد، گفت: مجموعه مدیریت شهری در ارتقاء امنیت عمومی نقش بسیار سازنده ای دارد و مسائل امنیتی در احداث اماکن عمومی از جمله پارک ها، تفرجگاه ها، اماکن ورزشی و .

باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا جرائم گوناگونی از جمله نزاع و درگیری، فروش مواد مخدر، مزاحمت برای خانواده ها، سرقت و.

در این اماکن به وقوع می پیوندد و اگر خلاءهای امنیتی موجود مرتفع شود، بی تردید کاهش چشمگیر جرائم و آسیب های اجتماعی را شاهد خواهیم بود، ضمن اینکه تامین امنیت در این اماکن که مطالبه به حق شهروندان بوده، خواسته دستگاه قضایی است.

وی افزود: پیگیری مسائل شهری در حوزه های مختلف از باب احیای حقوق عامه در دستور کار تشکیلات قضایی قرار دارد و عزم جدی دستگاه قضایی در حل این مسائل و مشکلات در راستای منافع عمومی است، اما بیان مشکلات صرفاً در جلسات سالانه دردی را دوا نمی کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ حقوق شهروندی و احیاء حقوق عامه انتظار به حق مردم است

حفظ حقوق شهروندی و احیاء حقوق عامه انتظار به حق مردم است