مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 05:402020-07-23اقتصادي

هزینه 1200 میلیارد تومانی تأمین اجتماعی لرستان


این اداره کل در راستای ارائه خدمات و تعهدات بیمه ای به بیمه شدگان و مستمری بگیران استان در سال 98 بیش از 1200 میلیارد تومان هزینه کرده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: این اداره کل در راستای ارائه خدمات و تعهدات بیمه ای به بیمه شدگان و مستمری بگیران استان در سال 98 بیش از 1200 میلیارد تومان هزینه کرده است.

دکتر علی جهانی ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی بیان کرد: بیش از 220 هزار بیمه شده اصلی و 75 هزار مستمری بگیر در استان زیر چتر حمایتی تامین اجتماعی قرار دارند که با احتساب عائله تحت تکفل آنان بالغ بر 45 درصد جمعیت استان از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان بهره مند هستند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه خدمات الکترونیکی در سازمان ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم تامین اجتماعی ایجاد و توسعه زیرساخت های خدمات الکترونیک و ترویج فرهنگ بهره گیری از خدمات غیرحضوری در بین شرکای اجتماعی سازمان است.

این مسئول افزود: از زمان شیوع کرونا به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس، بسیاری از خدمات و سازمان غیرحضوری شد که مهم ترین آنها حذف فرایند تامین اعتبار دفترچه درمانی به صورت حضوری و ایجاد سامانه الکترونیکی برای دریافت استحقاق درمانی بیمه شدگان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 1200 میلیارد تومانی تأمین اجتماعی لرستان

هزینه 1200 میلیارد تومانی تأمین اجتماعی لرستان