مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 06:002020-07-23اقتصادي

ضرورت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در کلاردشت


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندارن، کلاردشت را از شهرهای گردشگرپذیر شمال دانست و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز را در آن الزامی برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان صبح پنجشنبه در جلسه بررسی و پیگیری پروژه های عمرانی کلاردشت، این شهرستان را یکی از شهرهای گردشگرپذیر شمال کشور دانست و افزود: شهرستان کلاردشت باید به جایگاه واقعی خود برسد تا خدمات مطلوب تری به مردم و مسافرین ارائه دهد.

وی با بیان اینکه با توجه به اقدامات توسعه ای و مثبت اخیری که در کلاردشت صورت گرفته، امیدواریم شاهد حضور سرمایه گذاران بیشتری در این شهرستان باشیم ، تصریح کرد: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد جدی با متخلفین در شهرستان کلاردشت ادامه یابد.

معاون استاندار مازندران بر تسریع اتمام عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید فرمانداری کلاردشت تاکید کرد و اظهار داشت: این ساختمان 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیاز است اداره کل راه و شهرسازی اقدامات اساسی برای اتمام هر چه زودتر آن انجام دهد.

رازجویان افزود: حوزه راهسازی شهرستان کلاردشت نیاز به مدیریت بهتری دارد تا راه های این شهرستان بهسازی و توسعه یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره بر اهمیت احداث مجتمع فرهنگی در شهرستان کلاردشت، گفت: میزان سرانه فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در کلاردشت

ضرورت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در کلاردشت