مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 06:002020-07-23اقتصادي

اولویت ستاد تنظیم بازار نظارت و رصد قیمتها باشد


با توجه به مشکلات عموم مردم، لازم است دستگاه های اجرایی مرتبط به طور مستمر بر بازار نظارت داشته و اجازه افزایش نامتعارف قیمتها و اجحاف به مردم را ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهرستان های خبرگزاری فارس از آباده، نیک مرام در کارگروه ستاد تنظیم بازار شهرستان آباده با بیان اینکه در شرایط کنونی اولویت اول ما باید نظارت بر بازار و رصد روزانه قیمتها باشد، افزود: با توجه به مشکلات آحاد مردم لازم است دستگاه های اجرایی مرتبط به طور مستمر بر بازار نظارت داشته و اجازه افزایش نامتعارف قیمتها و اجحاف به مردم را ندهند.

وی از اداره صمت خواست که در توزیع اقلام تنظیم بازار همه نقاط شهرستان را مدنظر قرار دهد.

در ادامه جلسه،  رییس اداره صمت آباده با ارائه گزارشی از توزیع اقلام تنظیم بازار اظهار داشت: طی 15 روز گذشته، متناسب با ضریب جمعیتی شهرستان، توزیع شکر جهت مصارف خانگی و صنفی همچنین مرغ منجمد صورت گرفته و در حال حاضر با هماهنگی که با کشتارگاه صنعتی دام اقلید  به عمل آمده در نظر است نسبت به توزیع گوشت گرم با قیمت مناسب در شهرستان اقدام شود.

سلیمانپور افزود: این امر منوط به  تایید دستگاه های تصمیم گیرنده از جمله فرمانداری ، اداره های  دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان است که در اسرع وقت برنامه ریزی لازم در این خصوص توسط اتاق اصناف صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ستاد تنظیم بازار نظارت و رصد قیمتها باشد

اولویت ستاد تنظیم بازار نظارت و رصد قیمتها باشد