مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-23اجتماعي

تسهیل مشارکت خیران مازندرانی در طرح «مهر تحصیلی»


اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به منظور تسهیل در جذب مشارکت های مردمی در طرح مهر تحصیلی سال جاری را به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به دانش آموزان نیازمند و خرید لوازم التحریر معرفی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، صاحب نجفی اظهار کرد: هر ساله در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، طرح مهر تحصیلی شامل اعطای بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند، از محل موقوفات مرتبط توسط ادارات اوقاف و امور خیریه شهرهای مازندران اجرا می شود.

وی افزود: امسال نیز این طرح همچون سال های قبل با هدف اجرای صحیح نیات واقفان در موضوعات کمک به تحصیل دانش آموزان و خرید لوازم التحریر اجرا خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اقدامات مهم سازمان اوقاف و امور خیریه در طرح مهر تحصیلی سال جاری را ایجاد حساب های بانکی به منظور تسهیل در جذب مشارکت های مردمی دانست و اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن اقتصاد اقشار مختلف مردم، کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند ضرورت دارد و در این راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران مانند سال های گذشته در راستای اجرای نیت واقف اقدام به خرید لوازم تحصیلی و توزیع آن بین دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل مشارکت خیران مازندرانی در طرح «مهر تحصیلی»

تسهیل مشارکت خیران مازندرانی در طرح «مهر تحصیلی»