مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 07:052020-07-23پزشكي

شمار جان باختگان کرونا در کرمانشاه به 413 نفر رسید


محمدیمدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی 24 ساعت گذشته با ثبت چهار مورد فوتی دیگر بر اثر تشخیص قطعی کرونا ویروس، آمار جان باختگان استان به 413 مورد رسید.

- ویروس، آمار جان باختگان استان به 413 مورد رسید.

وی به 27 مورد بستری جدید اشاره و بیان کرد: در این بازده زمانی با انجام 305 مورد آزمایش تشخیص کووید 19 تعداد آزمایشات انجام شده در استان نیز به 49 هزار و 209 مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره ای به بازدید صورت گرفته امروز از بیمارستان اسلام آباد غرب داشت و گفت: فاز دوم بیمارستان اسلام آباد غرب پس از مدتی که از افتتاح آن می گذشت در زلزله آبان ماه سال 96 تخریب شد که در حال حاضر فعالیت های بازسازی و مقاوم سازی آن انجام شده است.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم به محض اینکه بیمارستان از نظر فنی به دانشگاه تحویل داده شود ظرف یک ماه با بهترین و به روزترین تجهیزات، تجهیز شود تا بتواند بهترین خدمات با تنوع تخصصی حال حاضر به مردم شهرستان ارائه دهد.

محمدی در ادامه با نگاهی به وضعیت اسلام آباد غرب به لحاظ شیوع ویروس را جدی بگیریم، در استفاده از لوازم حفاظتی بهداشتی خسته نشویم، اگر کسی به این رفتارها توجه نمی کند، حتما تذکر بدهید و بخواهیم مطابق هنجار حال حاضر جامعه رفتار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار جان باختگان کرونا در کرمانشاه به 413 نفر رسید

شمار جان باختگان کرونا در کرمانشاه به 413 نفر رسید