مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 07:152020-07-23سياسي

وجود معادن با پتانسیل بالا از مزایای آوج است


وجود معادن با پتانسیل و تنوع بالا از مزایای شهرستان آوج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید روز پنجشنبه با حضور عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، حجت اسلام هاشمی و صالحی نماینده ولی فقیه و امامان جمعه آوج و آبگرم، علیرضایی فرماندار شهرستان آوج، افضلی رییس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل استان، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، علیخانی مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری و مدیران دستگاه های اجرایی استان و مدیران عامل بانک های عضو کارگروه برگزار شد.

رییس سازمان صمت استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که در هفته هفتم پویش ملی تولید - تداوم امید وزارت صمت در شهرستان آوج شاهد کلنگ زنی پروژه فرآوری کربنات کلسیم آهک هستیم.

وی افزود: فعال کردن ظرفیت های خالی صنعت و معدن استان از سیاست های دولت و وزارت صمت است که با فعال شدن این ظرفیت ها شاهد اشتغال بیش از پیش بینی های انجام شده در سال 99 خواهیم بود.

افضلی در ادامه به موضوع تعیین تکلیف مجوزهای تأسیس صادر شده صنعتی و معدنی آوج اشاره کرد و گفت: به دنبال تعیین تکلیف نهایی این مجوزها و تشویق و ترغیب سرمایه گذاران به منظور سرمایه گذاری در شهرستان آوج هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود معادن با پتانسیل بالا از مزایای آوج است

وجود معادن با پتانسیل بالا از مزایای آوج است