مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-23اقتصادي

بررسی طرح 2 فوریتی ودیعه مسکن پس از تعطیلات مجلس


رییس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه رقم وام ودیعه مسکن مستاجران رقم کمی است و باید افزایش یابد، گفت: پس از تعطیلات مجلس، طرح ودیعه مسکن با دو فوریت در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از صدا و سیما، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: مستأجرانی که تسهیلات 50 میلیونی را دریافت می کنند افزون بر اصل پول، سود آن را نیز باید به بانک ها بازگردانند.

محمودزاده  در برنامه گفتگوی ویژه خبری دیشب شبکه دو سیما افزود: 50 میلیون تومان تسهیلات در طرح ودیعه مسکن به مستأجران متقاضی پرداخت می شود که پس از یک سال باید آن را به بانک بازگردانند و در این مدت ماهانه 540 هزار تومان نیز سود این تسهیلات را پرداخت کنند.

وی با بیان این که 50 میلیون تومان معادل یک و نیم میلیون تومان اجاره ماهانه است، گفت: وقتی مستأجر فقط سود این وام را به بانک می پردازد، یک میلیون تومان به وی در اجاره بها کمک شده است.

محمودزاده با اشاره به این که بر اساس شاخص ها، منابع طرح ودیعه، متعادل میان مناطق مختلف کشور تقسیم می شود، افزود: این تسهیلات به مستأجر پرداخت می شود و ضمانت را نیز مستأجر می گذارد.

وی با بیان اینکه به دنبال مبلغ بیشتری برای این تسهیلات بودیم گفت: منابع دولت، محدود است و 20 هزار میلیارد تومان منابع این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح 2 فوریتی ودیعه مسکن پس از تعطیلات مجلس

بررسی طرح 2 فوریتی ودیعه مسکن پس از تعطیلات مجلس