مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 07:352020-07-23سياسي

فرماندار: مسئولیت پذیری مدیران نباید به ساعات اداری محدود شود


فرماندار ساوه با بیان اینکه مسئولیت پذیری مدیران نباید به ساعات اداری محدود شود، گفت: اختیارات ویژه از سوی مدیران استانی به مدیران این شهرستان تفویض شده است.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه با بیان اینکه مسئولیت پذیری مدیران نباید به ساعات اداری محدود شود، گفت: اختیارات ویژه از سوی مدیران استانی به مدیران این شهرستان تفویض شده است.

علی میرزایی امروز پنجشنبه دوم مردادماه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که در مصلی امام علی علیه السلام برگزار شد، با اشاره به ابلاغ فرمانداری ویژه ساوه توسط هیات دولت و ارتقای ساختار اداری و سیاسی این شهرستان اظهار کرد: براساس چارت تشکیلاتی فرمانداری ویژه ساوه بسیاری از مدیران ادارات، معاون مدیرکل محسوب می شوند و بخش اعظمی از اختیارات مدیران استانی به مدیران شهرستانی تفویض شده است و در سایه نبود قدرت تصمیم گیری لازم، ناکافی بودن دانش فنی مربوطه و نداشتن شجاعت لازم از سوی برخی مدیران است که از این اختیارات استفاده نشده و منجر به اطاله در رسیدگی به مطالبات مردمی می شود.

وی افزود: طبق قانون برخی کمیسیون ها و کارگروه ها باید در مرکز استان تشکیل شود، اما کلیه اختیارات براساس ساختار فرمانداری ویژه از سوی مدیران استانی به مدیران شهرستانی تفویض شده و نیازی به مراجعه شهروندان ساوجی برای امور اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: مسئولیت پذیری مدیران نباید به ساعات اداری محدود شود

فرماندار: مسئولیت پذیری مدیران نباید به ساعات اداری محدود شود