مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 07:352020-07-23پزشكي

برگزیدگان ششمین جشنواره دانشجویی ابن سینا تقدیر می شوند


مراسم قدردانی از برگزیدگان ششمین جشنواره دانشجویی ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی 11 مردادماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، مراسم قدردانی از برگزیدگان ششمین جشنواره دانشجویی ابن سینا و راه یافتگان نهایی به جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه کشوری، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در 11 مردادماه 99 برگزار خواهد شد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعطیلی دانشگاه و ممنوعیت برنامه های جمعی، برگزاری مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان ششمین جشنواره دانشجویی ابن سینا در اسفندماه سال گذشته به تعویق افتاد.

به همین منظور، این مراسم با حضور دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه و رؤسای محورهای جشنواره و منتخبین و با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و با استفاده از ماسک، در روز شنبه 11 مرداد 99 از ساعت 14 تا 17 به تفکیک محورهای مختلف برگزار خواهد شد.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته به دلیل فاصله گذاری اجتماعی، برگزیدگان حیطه آموزشی، برگزیرگان حیطه پژوهشی، برگزیدگان حیطه ورزشی، برگزیدگان حیطه های قرآن و عترت، ادبی–هنری، فعالان بخش های دانشجویی و اجتماعی، احیطه های بین الملل و جامع و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان ششمین جشنواره دانشجویی ابن سینا تقدیر می شوند

برگزیدگان ششمین جشنواره دانشجویی ابن سینا تقدیر می شوند