مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 07:552020-07-23سياسي

لیبرال به دنبال آسیب زدن به بنیان خانواده است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن و جریان لیبرال عفاف، حجاب و بنیان خانواده را هدف قرار داده و آسیب دیدن این عناصر همانند خیانت کردن به جامعه بشری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست بصیرتی با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی بیرجند با بیان اینکه هیچ بنایی ارزشمند تر از تشکیل خانواده نیست، افزود: بر اساس روایتی از قرآن تمام تشکیلات خلقت مقدمه ای برای خلقت انسان هستند بنابراین تشکیل خانواده تحقق میدانی مفهوم آیات این کتاب آسمانی است.

وی جایگاه خانواده و فرزند را یکی از شاخصه های دین حق الهی دانست و گفت: در طول تاریخ تا جایی که جامعه، اسلامی بوده خانواده در میان مسلمانان مستحکم بوده است.

آیت الله عبادی ادامه داد: در شرایط کنونی هم علی رغم تمام آسیب ها در میان جوامع بشری، مسلمانان از بهترین مبانی تحکیم خانواده برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: متاسفانه امروز آسیب ها از پشت مرزها و به وسیله جاهلان داخلی به بنیان خانواده ها آسیب زده اند و کسانی که این آسیب ها را می پذیرند جزو انسان های نادان هستند.

وی بیان کرد: خواستاریم کسانی که می توانند پیام دین و فرهنگ را به طور صحیح به جامعه مخاطب برسانند، امر به معروف کنند و مخاطبین هم به عمل خود بیاندیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرال به دنبال آسیب زدن به بنیان خانواده است

لیبرال به دنبال آسیب زدن به بنیان خانواده است