مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 09:302020-07-23سياسي

مشکل آب در بخش غیزانیه روز به روز بحرانی تر می شود


عضو شورای روستای عوده با بیان اینکه از وعده های غیرعملی مسؤولان نگران هستم، گفت: اغلب روستاهای بخش غیزانیه همچنان با مشکل جدی آب مواجه هستند و روز به روز اوضاع بحرانی تر می شود.

- حمزه مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به وضعیت آبرسانی در روستاهای بخش غیزانیه اظهار کرد: اغلب روستاهای بخش غیزانیه همچنان با مشکل جدی آب مواجه هستند و روز به روز اوضاع بحرانی تر می شود.

وی افزود: در روستاهای طویله بزرگ، طویله یباره، طویله کواکب و سید جعفر، عین مجیبل، بتره ساختمان، حلوه جامع، مسلمیه، ابو یرو، شمه، عویفی، یربیعه، کریدی، سید یوسف، سلمانه، عین الزمان حمیره و یحیشه و منیثر و.

به طور کل آب لوله کشی ندارند و روستاهای مانند سجیرات، طویله کوچک هفته ای یکبار آب وصل می شود که آمار این روستاها هم کم نیست.

عضو شورای روستای عوده گفت: معاون آبفای وزیر نیرو نیز گفته بود طرح آبرسانی به 85 روستای غیزانیه در سه فاز تعریف شده که تکمیل این سه فاز و بهره برداری از آن تا نیمه شهریور امسال انجام می شود.

مقدم بیان کرد: فاز اول پروژه آبرسانی بخش غیزانیه(شیبان-صفیره) به طول 24  کیلومتر پس از 4 سال به بهره برداری رسید اما 14 کیلومتر این پروژه در فاز دوم(صفیره-نزهه) در بلاتکلیفی باقی مانده است و عملیات اجرایی این فاز به کندی پیش می رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب در بخش غیزانیه روز به روز بحرانی تر می شود

مشکل آب در بخش غیزانیه روز به روز بحرانی تر می شود