مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 09:352020-07-23پزشكي

سرکه هیچ تاثیری در ضدعفونی کردن سطوح ندارد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در واکنش به اینکه فرودگاه کرمان از سرکه برای ضد عفونی کننده استفاده می کنند، اظهار کرد: سرکه هیچ تاثیر در ضدعفونی سطوح برای از بین بردن ویروس ندارد.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در واکنش به اینکه فرودگاه کرمان از سرکه برای ضد عفونی کننده استفاده می کنند، اظهار کرد: سرکه هیچ تاثیر در ضدعفونی سطوح برای از بین بردن ویروس ندارد.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی عصر امروز دوم مردادماه در جلسه کارگروه بازرسی ستاد مقابله با کرونا استان کرمان با تاکید برآنکه باید با متخلفان مسائل بهداشتی و سلامت مردم قاطعانه برخورد و با کسی در ای زمینه تعارف نداشته باشیم عنوان کرد: در مدت راه اندازی گشت ویژه عملکرد نیروی انتظامی، بازرسان، دادستانی و تعزیرات خوب بوده است.

وی با با اشاره به راه اندازی گشتهای ویژه در اکثر شهرستان های استان ادامه داد: گشت ویژه در شهربابک راه اندازی نشده است که باید این گشت را نیز در این شهرستان همانند سایر شهرستان های استان راه اندازی کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در واکنش به اینکه فرودگاه کرمان از سرکه برای ضد عفونی کننده استفاده می کنند، اظهار کرد: سرکه هیچ تاثیر در ضد عفونی سطوح برای از بین بردن ویروس کرونا ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکه هیچ تاثیری در ضدعفونی کردن سطوح ندارد

سرکه هیچ تاثیری در ضدعفونی کردن سطوح ندارد