مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 09:402020-07-23سياسي

ائمه جمعه باید صدای مردم مستضعف ومطالبه گر خواسته های عمومی باشند


مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: ائمه جمعه باید ساده زیست، عدالت محور، فراجناحی و صدای مردم مستضعف بوده و مطالبه گری و حق طلبی را درخطبه ها فریاد بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهقان نژاد ظهر پنجشنبه به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان قزوین که در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی برگزار شد با تشریح اهمیت جایگاه نماز جمعه اظهار داشت: خطبه های نماز جمعه بر اساس نیازهای روز جامعه و مطالبات مردمی و احتیاجات منطقه و دغدغه های سیاسی و اجتماعی ایراد می شود و باید در آن واقعیت ها گفته شود.

وی بیان کرد: امامان جمعه باید با تسلط بر امور و مسائل بتوانند در فضایی منصفانه ضمن بیان مشکلات و چالش ها و مطالبات مردم به امیدآفرینی و وحدت هم کمک کنند.

دهقان نژاد تصریح کرد: ائمه جمعه در استان ها و شهرها نقش محوری دارند و لازم است بدون جهت گیری خاص و نگاه فراجناحی مبتنی بر واقعیت ها و نیازهای روز جامعه اظهارنظر کرده و ارتباط مردمی داشته باشند و در متن جامعه حضور مستمر داشته باشند.

وی گفت: ائمه جمعه باید در محلات مختلف حضور یافته و با ثروت اندوزان، قدرت طلبان و افراد خاص ارتباط نداشته باشند تا مورد وثوق عموم مردم قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه باید صدای مردم مستضعف ومطالبه گر خواسته های عمومی باشند

ائمه جمعه باید صدای مردم مستضعف ومطالبه گر خواسته های عمومی باشند