مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 10:052020-07-23سياسي

اعتقاد به جذب سرمایه گذار در مسئولان اسفراین وجود ندارد


نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مسئولان شهرستان اسفراین گفت: همتی برای گره گشایی از مشکلات سرمایه گذاران در بین مسئولان اسفراین وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امان الله حسین پور پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات اقتصادی شهر بام و صفی آباد که در محل سالن همایش آموزش و پرورش این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با سرمایه گذاران زیادی برای حضور در شهرستان اسفراین صحبت داشته ام که مشکل اساسی آنها افق دید و همت مسئولان شهرستانی برای گره گشایی از مشکلات سرمایه گذاران بوده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر همت رفع مشکلات سرمایه گذاران در شهرستان وجود نداشته باشد و اعتقادی به پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذار نداشته باشیم، خروجی مثبتی را در اسفراین نخواهیم داشت.

وی افزود: سرمایه گذاری با من تماس گرفت و بیان داشت که بارها به ادارات شهرستان مراجعه کرده اما مسئولان اسفراین پاسخی به او ندادند و در نهایت سرمایه خود را به یکی از شهرهای خراسان رضوی منتقل کرد.

حسین پور بی توجهی کشور به حوزه کشاورزی را آسیب زا دانست و بیان کرد: وقتی 90 درصد خوراک طیور و نهاده ها وارداتی باشد طبیعی است که قیمت مرغ به یکباره رشد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد به جذب سرمایه گذار در مسئولان اسفراین وجود ندارد

اعتقاد به جذب سرمایه گذار در مسئولان اسفراین وجود ندارد