مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 10:102020-07-23اقتصادي

انبارهای نفت شهرستان نهاوند مخزن ذخیره روغن می شود


انبارهای نفت نهاوند پس از 9 سال بلااستفاده بودن در راستای اشتغال زایی و استفاده بهینه از این انبارها به مخزن ذخیره سازی روغن خوراکی کشور تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری ظهر پنج شنبه در بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از مخازن انبار نفت که اخیراً به عنوان مخازن ذخیره روغن خوراکی کشور به بخش خصوصی واگذار شده عنوان کرد: انبارهای نفت شهرستان نهاوند واقع در روستای جهان آباد که سرمایه های این کشور محسوب می شوند روزبه روز مستهلک و چندین سال بلااستفاده بود.

وی گفت: استفاده از این انبارها یکی از مطالبات مردم و مسئولان شهرستان نهاوند و همواره بلااستفاده بودن این انبارها مورد سوال مردم بود.

ناصری با بیان اینکه با تلاش نماینده وقت مردم نهاوند در مجلس و مساعدت معاون وزیر صمت پس از پیگیرهای مستمر و پس از 9 سال بلااستفاده بودن در راستای اشتغال زایی و استفاده بهینه از این انبارها مجوز این مخازن برای ذخیره سازی روغن خوراکی کشور اخذ شد.

در این بازدید از 8 مخزن این شرکت 4 مخزن پس مراحل تخلیه، شستشو و اخذ مجوزهای بهداشتی برای ذخیره روغن خوراکی تست و مقرر شد تا اوایل شهریور تمامی این مخازن برای ذخیره سازی روغن خوراکی کشور آماده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارهای نفت شهرستان نهاوند مخزن ذخیره روغن می شود

انبارهای نفت شهرستان نهاوند مخزن ذخیره روغن می شود