مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 10:452020-07-23اقتصادي

پرداخت 3500 فقره تسهیلات 50 میلیون تومانی ازدواج در همدان


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال سه هزار و 500 فقره تسهیلات 50 میلیون تومانی ازدواج توسط بانک های عامل استان همدان به متقاضیان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن جهانشیر ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: خانه جوانان شهرستان همدان یک ظرفیت همه جانبه و کم نظیر در استان است که خوشبختانه فعالیت خود را آغاز کرده و برنامه های خوبی در راستای غنی سازی اوقات فراغت و همچنین فعالیت های تخصصی در حوزه های مختلف مد نظر دارد.

وی با بیان اینکه امسال دومین سال برگزاری هفته ملی ازدواج است، افزود: امسال علیرغم اینکه سایه ویروس کرونا در برنامه ها بشدت احساس می شود اما با تمامی این مشکلات برنامه هایی در فضای مجازی منعکس شده است.

جهانشیر به برنامه نمادین عقد زوج همدانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در جوار مزار شهدای گمنام همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی، برپایی مراکز مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به صورت رایگان در شهرستان های ملایر و همدان با بهره گیری از ظرفیت سمن های جوان می توان اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: استاندار همدان نگاه ویژه ای به حوزه جوانان و برنامه های مرتبط با آنان دارند که نتیجه این است که امروز همه دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 3500 فقره تسهیلات 50 میلیون تومانی ازدواج در همدان

پرداخت 3500 فقره تسهیلات 50 میلیون تومانی ازدواج در همدان