مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 10:552020-07-23سياسي

ائمه جمعه هیئت اندیشه ورز تشکیل دهند/ لغو نماز جمعه 3 مرداد قزوین و تاکستان


مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین اعلام کرد: تشکیل هیئت اندیشه ورز از دیگر اقدامات و ابتکاراتی است که ائمه جمعه باید نسبت به تشکیل آن اقدام کنند تا در عرصه های فرهنگی، - ایسنا/قزوین مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین اعلام کرد: تشکیل هیئت اندیشه ورز از دیگر اقدامات و ابتکاراتی است که ائمه جمعه باید نسبت به تشکیل آن اقدام کنند تا در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از ظرفیت جوانان، نخبگان، دانشگاهیان، روحانیت و پیشکسوتان استفاده کنند.

حجت الاسلام حسن دهقان نژاد در نشست خبری با اهالی رسانه که امروز دوم مرداد در شبستان امام علی(ع) مسجد النبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی است و 41 سال از اقامه نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران می گذرد و در این سال ها دستاوردهای زیادی را در این نهاد شاهد بودیم.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آرمان های اسلام و قرآن کریم است و انقلاب اسلامی با محوریت امام مبنتنی بر همین آرمان ها شکل گرفت.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، نماز جمعه به عنوان اصلی ترین محور سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مطرح شد و نقش اقتصادی آن در کمک مردم به جبهه های دفاع مقدس نمود پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه هیئت اندیشه ورز تشکیل دهند/ لغو نماز جمعه 3 مرداد قزوین و تاکستان

ائمه جمعه هیئت اندیشه ورز تشکیل دهند/ لغو نماز جمعه 3 مرداد قزوین و تاکستان