مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 10:552020-07-23بين الملل

موسوی: روابط اقتصادی ایران با کشورهای دوست هم پای روابط سیاسی پیش نرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدعباس موسوی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، - سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه روابط اقتصادی ایران با کشورهای دوست هم پای روابط سیاسی پیش نرفته است ، گفت: توسعه روابط ما بر توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی متمرکز خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدعباس موسوی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، نقش استان های مرزی در توسعه روابط با کشورهای همسایه را بسیار مهم و اساسی دانست و اظهار داشت: آذربایجان شرقی جایگاه خوبی در روابط ایران و آذربایجان دارد، اما باید تلاش کنیم تا این جایگاه ارتقا یابد و بتوانیم از ظرفیت های این استان برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری با جمهوری آذربایجان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های کم نظیر استان آذربایجان شرقی می تواند توسعه دهنده روابط ایران و آذربایجان باشد، گفت: سفارت ایران در باکو تلاش خواهد کرد تا ظرفیت های بالقوه موجود برای توسعه روابط را در استان آذربایجان شرقی به بالفعل تبدیل کند.

سخنگوی وزارت خارجه مأموریت اصلی سفارت ایران در باکو را توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور دانست و تصریح کرد: جمهوری آذربایجان به دلیل دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: روابط اقتصادی ایران با کشورهای دوست هم پای روابط سیاسی پیش نرفته است

موسوی: روابط اقتصادی ایران با کشورهای دوست هم پای روابط سیاسی پیش نرفته است