مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 11:102020-07-23حوادث

سیاهپوش مخوف شکار شد!


فرمانده بازنشسته مشهد به زورگیری های موتورسوار چاقوکش پایان داد، زورگیر خشن تاکنون به 90 فقره گوشی قاپی اعتراف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، موتورسوار مخوفی که با پوشش سیاه رنگ از شهروندان مشهدی زورگیری می‌کرد، هنگام گوشی قاپی از یک خانم جوان در حالی با فنون دفاع شخصی توسط فرمانده انتظامی سابق مشهد به دام افتاد که برای فرار از چنگ افسر ارشد بازنشسته از افشانه فلفلی استفاده کرد.

این ماجرا ظهر روز سی ام تیر گذشته زمانی رخ داد که خانم 20 ساله‌ای پس از پایان مکالمه تلفنی در اطراف یکی از مراکز خرید رایانه، گوشی تلفن را درون کیفش انداخت.

در این هنگام، موتورسوار جوانی که او را زیر نظر گرفته بود در یک چشم به هم زدن کیف دستی او را ربود و گاز موتورسیکلت را فشرد! گزارش ها حاکی است، سرهنگ اکبر آقابیگی فرمانده انتظامی سابق مشهد که چندی قبل به افتخار بازنشستگی نایل آمد به طور اتفاقی در آن مکان حضور داشت و با دیدن این صحنه بی درنگ، همه قدرت را به پاهایش سپرد و با چند خیز بلند راه را بر موتورسوار گوشی قاپ سد کرد.

جوان 32 ساله که خود را در معرض دستگیری می‌دید بلافاصله افشانه فلفلی را بیرون آورد و چند ثانیه بر سر و صورت این افسر ارشد انتظامی پاشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاهپوش مخوف شکار شد!

سیاهپوش مخوف شکار شد!