مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 11:252020-07-23بين الملل

نامه 16 سازمان بین المللی به شاه بحرین برای لغو اعدام دو جوان


16 سازمان بین المللی و نهاد بحرینی با ارسال نامه ای مشترک به پادشاه بحرین، خواستار توقف اجرای حکم اعدام دو جوان بحرینی شدند.

- 16 سازمان بین المللی و نهاد بحرینی با ارسال نامه ای مشترک به پادشاه بحرین، خواستار توقف اجرای حکم اعدام دو جوان بحرینی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت مرآه البحرین، اعضای 16 سازمان بین المللی و نهاد بحرینی در نامه مشترک خود به حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین خواستار لغو حکم اعدام محمد رمضان و حسین علی موسی شدند و اعلام کردند که این دو جوان به صورت عادلانه محاکمه نشده اند و اعترافات آن ها تحت شکنجه بوده است.

در نامه این سازمان ها آمده است: ما نهادهای ذی ربط را به لغو حکم اعدام محمد رمضان و حسین علی موسی ترغیب می کنیم.

ما با مجازات اعدام در تمامی حالات مخالفت داریم اما پرونده این دو تن با پرونده های دیگر متفاوت است و محاکمه آنها ناعادلانه بوده و آنها در معرض شکنجه قرار گرفته اند.

نیروهای امنیتی بحرین، موسی (33 ساله) را در 21 فوریه 2014 و رمضان (37 ساله) را در تاریخ 18 فوریه 2014 به اتهام حمله به پلیس و دست داشتن در انفجاری در روستای الدیر که در نتیجه آن یک پلیس کشته شد، بازداشت کردند.

دادگاه کیفری بحرین 29 دسامبر 2014 این دو جوان را به اعدام محکوم کرد و دادگاه تجدیدنظر نیز در نوامبر 2015 حکم آن ها را تایید کرد ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 16 سازمان بین المللی به شاه بحرین برای لغو اعدام دو جوان

نامه 16 سازمان بین المللی به شاه بحرین برای لغو اعدام دو جوان