مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 12:252020-07-23اقتصادي

تدوین بسته های تشویقی در جهت تسریع بازگشت ارزهای صادراتی


رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: وزارت صمت موظف است نسبت به پیگیری بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور اقدام کرده و ساز و کارهای لازم طراحی و اجرا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حمید زادبوم، در نشست کمیته کارشناسی شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی که با دستور کار بررسی دستورالعمل بازگشت ارز حاصل از صادرات برگزار شد، از دستگاه های مختلف بخش خصوصی و دولتی خواست تا پیشنهادات خود در خصوص راهکارهای بازگشت ارز حاصل از صادرات را در جلسات این کمیته مطرح کنند تا پس از بررسی در خصوص ارائه راهکارها و اجرایی شدن تصمیمات، اقدام مقتضی انجام شود.

وی گفت: بررسی وضعیت صادرکنندگانی که ارز حاصل از صادرات را ظرف مهلت مقرر به چرخه اقتصادی کشور برنگردانند از برنامه های اصلی سازمان توسعه تجارت ایران است که از طریق کمیته اقدام ارزی پیگیری می شود.

صادرکنندگان با مراجعه به کمیته اقدام ارزی نسبت به بیان مشکلات با هدف حصول راهکارهای بازگشت ارز اقدام کنند.

معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد بسته های تشویقی توسط سازمان توسعه تجارت ایران و بانک مرکزی با هدف ایجاد انگیزه در صادرکنندگان و در جهت تسریع در بازگشت ارز را با اهمیت توصیف کرد و بیان داشت: بیش از 1300


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین بسته های تشویقی در جهت تسریع بازگشت ارزهای صادراتی

تدوین بسته های تشویقی در جهت تسریع بازگشت ارزهای صادراتی