مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 14:002020-07-23سياسي

نمایندگان پشت به پشت فعالان گردشگری هستند


نمایندگان مردم استان یزد در نشست با فعالان گردشگری نسبت به حمایت از گردشگری اعلام آمادگی کردند و از بخش خصوصی خواستار پیگیری مسائل گردشگری در سند آمایش شدند.

- محمدرضا دشتی اردکانی رییس فراکسیون گردشگری مجلس در نشست مجمع نمایندگان مجلس با فعالان گردشگری استان یزد که امروز پنجشنبه در محل اتاق بازرگانی یزد برگزار شد، با بیان این که گردشگری فارغ از نگاه های سیاسی است، از نبود برنامه ای مشخص در حوزه گردشگری گلایه کرد و گفت: آیا فعالان گردشگری ما برای یزد، سند آمایش گردشگری دارند؟ وی به وجود ضعف های قانونی در کشور اشاره کرد و گفت: شما فعالان گردشگری و بخش خصوصی باید در زمینه سند آمایش، گردشگری را مورد نظر قرار دهید.

وی به اهمیت توسعه گردشگری سلامت در یزد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: باور داریم که گردشگری می تواند محور توسعه کشور باشد، از طرفی در حال حاضر که مباحث گردشگری ناشی از کرونا تعطیل است ولی آیا برای توسعه و تقویت زیرساخت ها فکری شده است؟ در این شرایط باید برای یافتن راهکارهای برون رفت از این مسئله، بیاندیشیدیم.

این مسئول با تاکید بر این که یزد ظرفیت تبدیل شدن به محور گردشگری کشور را دارد، تصریح کرد: نسبت به پیگیری مشکلات همه فعالان گردشگری و رفع نواقص و ضعف های قانونی اقدام می کنیم و مطالبه فعالان گردشگری مبنی بر ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان پشت به پشت فعالان گردشگری هستند

نمایندگان پشت به پشت فعالان گردشگری هستند