مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 14:052020-07-23سياسي

بوشهر استان الگوی پنجره سرمایه گذاری/ ظرفیت خلیج فارس استفاده شود


استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت همسایگی با خلیج فارس گفت: بوشهر به عنوان استان الگو در پنجره واحد سرمایه گذاری انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با نماینده مردم کنگان، عسلویه، جم، درگذشت سعید محوری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت.

وی با اشاره به ظرفیت بالای نمایندگان مجلس برای توسعه استان اظهار داشت: تعامل و همدلی مدیران و نمایندگان مردم در مجلس زمینه تحقق توسعه استان را فراهم می کند و نمایندگان مردم در مجلس ظرفیت بالایی برای شتاب توسعه استان دارند که می توانند با تصویب قوانین مسیر حرکت توسعه استان را هموار کنند.

وی تاکید کرد: نگاه و رویکرد نماینده مردم جنوب استان در مجلس نگاهی تعاملی است که می توان از این روحیه برای توسعه استان استفاده کرد.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت ویژه حوزه جنوب استان بوشهر در عرصه امنیت ملی و توسعه کشور خاطرنشان کرد: همواره مسائل و مشکلات 4 شهرستان جنوبی استان با توجه به حساسیت های موجود در دستور کار مدیران اجرایی استان بوده است.

گراوند با اشاره به اقدامات و عملکرد استان در دولت تدبیر وامید گفت: برای شتاب سرمایه گذاری در استان در 3 ماهه اول سال گذشته 2 هکتار زمین برای پروژه های صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر استان الگوی پنجره سرمایه گذاری/ ظرفیت خلیج فارس استفاده شود

بوشهر استان الگوی پنجره سرمایه گذاری/ ظرفیت خلیج فارس استفاده شود