مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 15:352020-07-23حوادث

کشف دپو 91 هزار لیتری فرآورده های سوختی قاچاق در زاهدان


فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف 91 هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق در بازرسی از محل دپو در شهر زاهدان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف 91 هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق در بازرسی از محل دپو در شهر زاهدان خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت: با کسب خبری مبنی بر قاچاق گسترده فرآورده های نفتی توسط اعضای سازمان یافته اعضای یک باند قاچاق به مرزهای جنوب شرق کشور، با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه و کاملاً محرمانه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان عملیات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند حرفه ای قاچاق آغاز که در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، این افراد به صورت سازمان یافته با خرید گسترده محصولات نفتی از استان های مرکزی و انتقال آن به شهر زاهدان و سپس کشور پاکستان می کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات با رصد اطلاعاتی کارآگاهان پلیس محل دپو سوخت های قاچاق در یک کارگاه غیرمجاز در شهرک صنعتی زاهدان شناسایی شد.

سردار قنبری بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با کنترل نامحسوس محل پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دپو 91 هزار لیتری فرآورده های سوختی قاچاق در زاهدان

کشف دپو 91 هزار لیتری فرآورده های سوختی قاچاق در زاهدان