مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 18:402020-07-23اقتصادي

بهره برداری از پیشرفته ترین شهرک گلخانه ای کشور در یزد


در راستای پویش ملی جهاد برای جهش تولید امروز دوم مرداد ماه سال 1399 فاز یک شهرک گلخانه ای بهشت ارنان شهرستان مهریز در استان یزد در سطح 15 هکتار با اعتباری بالغ بر 785 میلیارد ریال و اشتغالزایی 300 نفر به همت شرکت شهرک های کشاورزی استان و به دستور رییس جمهور .

- ایسنا/یزد در راستای پویش ملی جهاد برای جهش تولید امروز دوم مرداد ماه سال 1399 فاز یک شهرک گلخانه ای بهشت ارنان شهرستان مهریز در استان یزد در سطح 15 هکتار با اعتباری بالغ بر 785 میلیارد ریال و اشتغالزایی 300 نفر به همت شرکت شهرک های کشاورزی استان و به دستور رییس جمهور و با حضور وزیر جهادکشاورزی، مدیر عامل شرکت شهرک های کشاورزی کشور، استاندار و جمعی از مسئولین ارشد کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

علی اشرف منصوری مدیر عامل شرکت شهرکهای کشاورزی کشور ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به لزوم بهره وری بالاتر آب در بخش کشاورزی، این شهرک مجهز به پیشرفته ترین سیستم های آبیاری هیدروپونیک و سیستم های بازچرخانی آب(NFT) است.

وی افزود: در حال حاضر سالیانه بیش از چهار هزار تن انواع سبزی و صیفی و یک میلیون و پنجاه هزار شاخه گل رز به ارزشی بالغ بر 391 میلیارد ریال در این مجموعه تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پیشرفته ترین شهرک گلخانه ای کشور در یزد

بهره برداری از پیشرفته ترین شهرک گلخانه ای کشور در یزد