مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 18:552020-07-23سياسي

بهترین راهکارها را برای ساماندهی این میراث ارزشمند اجرا می کنیم


استاندار یزد خطاب به مردم و ساکنان بافت تاریخی خواستار ارائه راهکارها و مشارکت در تامین امنیت و ساماندهی مشکلات این میراث ارزشمند شد و از تصویب و اجرای بهترین راهکارها خبر داد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد خطاب به مردم و ساکنان بافت تاریخی خواستار ارائه راهکارها و مشارکت در تامین امنیت و ساماندهی مشکلات این میراث ارزشمند شد و از تصویب و اجرای بهترین راهکارها خبر داد.

محمدعلی طالبی در جریان بازدید از بافت تاریخی و پیگیری مشکلات این منطقه، از مردم خواستار انعکاس مشکلات به فرماندار شهرستان یزد و مدیر کل میراث فرهنگی استان شد و اظهار کرد: طی کمتر از 15 روز آینده با برنامه ریزی فرماندار، جلسه ای با حضور نمایندگان بازار، اهالی و دوستداران میراث فرهنگی و نیروی انتظامی برگزار تا پیشنهادات کاربردی و اجرایی ارائه شود.

وی تامین امنیت بافت تاریخی و ساماندهی این بافت ارزشمند را ضروری خواند و با اشاره به تصویب پیشنهادات اجرایی، خاطرنشان کرد: با همکاری کسبه و ساکنان بافت تاریخی نظرات موافق اکثریت اجرا می‎شوند، البته ممکن است بعضاً این موارد با نظر مخالف عده محدودی نیز همراه باشند که در این باره مقاومت و فرهنگ سازی در برابر این تغییرات از سوی مردم ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راهکارها را برای ساماندهی این میراث ارزشمند اجرا می کنیم

بهترین راهکارها را برای ساماندهی این میراث ارزشمند اجرا می کنیم