مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 19:152020-07-23ورزشي

افق قم از لیگ برتر والیبال جا ماند


حضور تیم والیبال افق قم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور به دلیل مشکلات مالی و نبود اسپانسر منتفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، افق در سال های 1397 و 1398 به نمایندگی از استان قم و متشکل از بازیکنان شاخص بومی و چند مهره کارساز غیر بومی در مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه های ایران به میدان رفت و در سال دوم حضور خود در این رقابت ها عملکرد بسیار خوبی داشت.

این تیم در مسابقات فصل 1398 لیگ دسته اول والیبال مردان ایران به واسطه برخورداری از کادر مدیریتی و فنی مجرّب برابر حریفان دسته اولی یک تیم آماده، منسجم، موفق بود که با عملکرد قابل قبول و فراتر از انتظار در مرحله مقدماتی، با شایستگی مجوز صعود به مرحله پلی آف را کسب کرد.

این تیم با امید به کسب مجوز صعود به لیگ برتر والیبال مردان ایران در هر مسابقه آماده تر از قبل به مصاف حریفان رفت اما شیوع بی هنگام و بد موقع ویروس کرونا منجر به لغو تمامی بازی های باشگاهی والیبال ایران شد و اجازه نداد افق در مسیر موفق خود به لیگ برتر والیبال راه یابد.

بعد از لغو رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول باشگاه های کشور، فدراسیون والیبال تصمیم گرفت به تیم های برتر مرحله نخست پلی آف که یکی از آنها افق قم بود، شانس حضور در لیگ برتر را بدهد اما به شرط اینکه تیم افق بدهی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افق قم از لیگ برتر والیبال جا ماند

افق قم از لیگ برتر والیبال جا ماند