مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 03:002020-07-23سياسي

موسوی: دولت از ورود شرکت های استارتاپی به بورس حمایت کند


نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم حمایت دولت از شرکت های استارتاپی برای ورود به بورس گفت: با توجه به رونق روزافزون بورس، دولت می تواند با ورود شرکت های استارتاپی به بورس به اهدافی همچون محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال دست پیدا کند.

- نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم حمایت دولت از شرکت های استارتاپی برای ورود به بورس گفت: با توجه به رونق روزافزون بورس، دولت می تواند با ورود شرکت های استارتاپی به بورس به اهدافی همچون محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال دست پیدا کند.

سید کاظم موسوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره تقویت اقتصاد دیجیتال گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت اقتصاد دیجیتالی باعث تقویت اقتصاد مقاوتی می شود در همین راستا مجلس از شرکت های استارتاپی و دیگر پروژه‎های نشات گرفته از فعالیت های دانش بنیانی حمایت می کند.

وی با اشاره به رونق روزافزون بورس گفت: در شرایط فعلی باید از حضور شرکت های استارتاپی در بورس حمایت کرد، اقدامی که دستاوردهایی همچون محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال به همراه خواهد داشت به همین دلیل می توان با جذب سرمایه های ملی از طریق بورس در استارتاپ های بزرگ به توسعه اقتصاد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: دولت از ورود شرکت های استارتاپی به بورس حمایت کند

موسوی: دولت از ورود شرکت های استارتاپی به بورس حمایت کند