مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 04:202020-07-24سياسي

ساخت خانه های 25 متری، هشدار به رواج زندگی مجردی


یک مقام مسئول کارگری با بیان اینکه کارگری که امنیت شغلی نداشته باشد یک متر خانه هم به دردش نمی خورد، پیشنهاد کرد که تعاونیهای مسکن ویژه کارگران به وجود آید و از ظرفیت تشکلهای کارگری برای خانه دار شدن کارگران استفاده شود.

- علی اصلانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در شورای عالی کار پیشنهاد کردیم با توجه به آنکه سه تشکل بزرگ کانون عالی شوراهای اسلامی کار، کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران و مجمع نمایندگان کارگری وجود دارد از ظرفیت این سه تشکل برای خانه دار شدن کارگران استفاده شود.

وی ادامه داد: این تشکلها لیست تمام کارگران مناطق تحت پوشش خود را در اختیار دارند.

بنابر این باید یک تعاونی مسکن ویژه کارگران ایجاد و اختیار آن به این سه تشکل کارگری واگذار شود و دولت نظارت عالیه خود را بر آن اعمال کند.

رییس کانون شورای اسلامی کار البرز درباره ساخت خانه های مسکونی در جوار کارخانه ها گفت: در استان البرز کارخانه ای هست که 380 واحد آپارتمان برای کارگرانش ساخته و بر اساس رتبه بندی و متراژ واحدها را در اختیار نیروهای خود قرار داده است ولی تا زمانی که کارگر امنیت شغلی نداشته و قراردادهای کوتاه مدت و سفید امضا رواج داشته باشد، مسکن دغدغه اصلی او به شمار نمی رود چون مواردی بوده که وقتی کارگر داخل کارخانه خطایی مرتکب شده کارفرما قراردادش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خانه های 25 متری، هشدار به رواج زندگی مجردی

ساخت خانه های 25 متری، هشدار به رواج زندگی مجردی