مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 05:052020-07-24سياسي

برگزاری اولین همایش ملی اربعین حسینی در اردبیل


مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اولین همایش ملی اربعین با عنوان «اعتلای نهضت حسینی و تحقق تمدن نوین اسلامی» در اردبیل برگزار می شود.

- حجت الاسلام عبدالله حسنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با تاکید بر اهمیت حماسه اربعین حسینی، از برگزاری همایش ملی اربعین با عنوان اعتلای نهضت حسینی و تحقق تمدن نوین اسلامی برای اولین بار در کشور خبر داد.

وی افزود: این همایش با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در پنج محور دین و فرهنگ، ادبیات، سیاست و نظام بین الملل، اجتماعی و هنری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل کمیته علمی این همایش را رکن و اساس آن دانست و بیان کرد: به توفیق الهی 48 نفر از اساتید برجسته و نخبگان کشوری عضو این کمیته بوده که بالغ بر 20 نفر آنها استاد تمام هستند.

حسنی با اعلام اینکه این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) ثبت شده و ارزش و اهمیت فراوانی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی دارد، تصریح کرد: از تمامی اساتید، نخبگان، حوزویان، پژوهشگران و دانشگاهیان جهت شرکت در این همایش ملی دعوت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین همایش ملی اربعین حسینی در اردبیل

برگزاری اولین همایش ملی اربعین حسینی در اردبیل