مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 05:202020-07-24اقتصادي

کرونا روزانه 100 میلیون ریال به آموزشگاه های فنی و حرفه ای خسارت می زند


دبیر کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای اعلام کرد: کرونا روزانه 100 میلیون ریال به آموزشگاه های آزاد کشور خسارت می زند.

- دبیر کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: آموزشگاه های آزاد کشور پس از شیوع کرونا روزانه 100 میلیون ریال خسارت دیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سید اسماعیل سید اشرفی روز جمعه در سفر به شهرکرد افزود: در کشور 11 هزار و 735 آموزشگاه آزاد فعالیت دارند که بیش از 90 درصد این آموزشگاه ها با مدیریت زنان است.

وی با تاکید بر اینکه 60 درصد این زنان سرپرست خانوار هستند و 95 درصد آموزشگاه ها در محیط های استیجاری فعال هستند، گفت: تعطیلی این آموزشگاه ها از اسفندماه به دلیل شیوع کرونا، باعث متضرر شدن مدیران آموزشگاه ها شده است.

دبیر کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای با تاکید بر اینکه برآورد خسارت این آموزشگاه ها و به ستاد ملی کرونا نیز ارائه شده است، گفت: هنوز برای حمایت از این قشر برنامه ریزی خاصی نشده است.

سید اشرفی اظهار داشت: برای جبران خسارت این آموزشگاه ها پرداخت 160 میلیون ریال تسهیلات تصویب شد که این میزان به 60 میلیون ریال کاهش پیدا کرد و به دلیل مشکلات مختلف از جمله تامین وثیقه، نداشتن بدهی و یا چک برگشتی،برخی از مدیران از دریافت این تسهیلات منصرف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا روزانه 100 میلیون ریال به آموزشگاه های فنی و حرفه ای خسارت می زند

کرونا روزانه 100 میلیون ریال به آموزشگاه های فنی و حرفه ای خسارت می زند