مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 07:352020-07-24فرهنگي

تعویق یک ساله اکران «آواتار» و «جنگ ستارگان»


با ادامه تعطیلی سینماها در بیشتر ایالت های آمریکا، کمپانی دیزنی تغییراتی اساسی در برنامه اکران مهم ترین آثار سینمایی خود ایجاد کرد.

- با ادامه تعطیلی سینماها در بیشتر ایالت های آمریکا، کمپانی دیزنی تغییراتی اساسی در برنامه اکران مهم ترین آثار سینمایی خود ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سی اِن اِن، فیلم حماسی و ماجراجویانه مولان به کارگردانی نیکی کارو که قرار بود از تاریخ 21 اوت اکران خود را آغاز کند به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در کالیفرنیا و سایر ایالتهای آمریکا و ادامه تعطیلی سینما به طور کلی از برنامه اکران خارج شد.

این فیلم ابتدا قرار بود طبق برنامه بود در ماه مارس رونمایی شود و پس از آن کرونا تاریخ اکران آن را به 24 جولای تغییر داده بود.

21 اوت سومین و آخرین تاریخ برای اکران محصول جدید کمپانی دیزنی بود که سرانجامی نداشت و در نهایت این فیلم تا اطلاع ثانوی از تقویم اکران کنار گذاشته شد.

سخنگوی دیزنی در بیانیه ای در این باره اعلام کرد: در طول چند ماه اخیر مشخص شده که برای هیچ فیلمی نمی توان در جریان این بحران جهانی سلامتی تاریخ قطعی اکران تعیین کرد و امروز که برنامه اکران فیلم مولان متوقف شده، به ارزیابی برای نمایش موثر این فیلم برای مخاطبان در سراسر جهان ادامه می دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق یک ساله اکران «آواتار» و «جنگ ستارگان»

تعویق یک ساله اکران «آواتار» و «جنگ ستارگان»