مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-24بين الملل

دعوت ناسا و اسپیس ایکس از رسانه ها برای مشاهده دومین پرتاب کرو دراگون


ناسا طی بیانیه ای اعلام کرد رسانه های بین المللی می توانند در پرتاب بعدی که توسط کپسول سرنشین دار شرکت اسپیس ایکس موسوم به دراگون انجام خواهد شد و طی آن فضانوردان ناسا و سازمان فضایی ژاپن با این فضاپیما به ایستگاه فضایی بین المللی خواهند رفت، - دعوت "ناسا" و "اسپیس ایکس" از رسانه ها برای مشاهده دومین پرتاب "کرو دراگون" ناسا طی بیانیه ای اعلام کرد رسانه های بین المللی می توانند در پرتاب بعدی که توسط کپسول سرنشین دار شرکت "اسپیس ایکس" موسوم به "دراگون" انجام خواهد شد و طی آن فضانوردان ناسا و سازمان فضایی ژاپن با این فضاپیما به ایستگاه فضایی بین المللی خواهند رفت، شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ناسا، ناسا به رسانه ها اجازه می دهد تا در پرتاب بعدی که همراه با شرکت اسپیس ایکس انجام خواهد داد و آن ماموریت کرو-1 (Crew-1) است در آنجا حضور داشته باشند.

ماموریت کرو- 1 اسپیس ایکس، اولین پرواز عملیاتی همراه با خدمه فضاپیمای کرو دراگون و دومین پرواز مداری همراه با خدمه خواهد بود.

این پرتاب پس از بازگشت موفقیت آمیز فضانوردان ماموریت دمو-2 به زمین انجام خواهد شد.

ماه گذشته یک روز تاریخی در ماموریت های فضایی آمریکایی ها رقم خورد و دو تن از فضانوردان این کشور برای اولین بار پس از سال 2011 میلادی، از خاک آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت ناسا و اسپیس ایکس از رسانه ها برای مشاهده دومین پرتاب کرو دراگون

دعوت ناسا و اسپیس ایکس از رسانه ها برای مشاهده دومین پرتاب کرو دراگون