مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 09:102020-07-24سياسي

نقشه دشمنان هرگز روابط ایران و عراق را خراب نخواهد کرد


امام جمعه اسالم با اشاره به پیوستگی روابط ایران و عراق، گفت: شیطنت ها و نقشه های دشمنان نمی تواند میان روابط دینی و فرهنگی ایران و عراق خدشه وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم شهرستان تالش با بزرگداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه توسط آیت طالقانی به بیان اهمیت نماز جمعه در دین مبین اسلام بر اساس آیات و روایات پرداخت و گفت: نماز جمعه یک شبکه نورانی هدایتگر و بصیرت افزا است.

وی با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، که توطئه شوم منافقین کوردل در حمله نظامی به کشور عزیزمان نقش بر آب شد، افزود: منافقین در جنایت و خونریزی روی چنگیز مغول را هم سفید کرده اند و امروز هم بقایای پیر و فرتوت آنها در آلبانی مشغول جنگ رسانه ای در فضای مجازی بر علیه جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه اسالم با گرامیداشت ایام ماه ذیحجه و مناسبت های پیش رو، ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) به بیان شرایط و دوران آن امام بزرگوار پرداخت و عنوان کرد: اسلام سکولار و جدایی دین از سیاست ریشه در اندیشه بنی امیه دارد که امروز هم برخی افراد عقاید آنان را در لسان جدید و با واژگان غربی تکرار کرده و دینداری فردی را تبلیغ می کنند و به ظواهر دین پایبند اما اندیشه توحیدی و مبارزه با طاغوت ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه دشمنان هرگز روابط ایران و عراق را خراب نخواهد کرد

نقشه دشمنان هرگز روابط ایران و عراق را خراب نخواهد کرد