مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 09:302020-07-24سياسي

دیدار نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب فتنه دشمنان را خنثی کرد


دیدار نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب تمام فتنه دشمنان را خنثی کرد -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داورزن،حجت الاسلام جواد علی زاده در خطبه نمازجمعه داورزن که در محل مصلی موقت شهرستان برگزارشد، اظهارکرد:دیدار مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در صدر هیأت عالی رتبه با مقام معظم رهبری اهمیت ویژه ای دارد که تلاش گسترده ای در این چند ماه صورت گرفت تا نشان دهند روابط ایران و عراق رو به تیرگی است اما  این سفر تمام فتنه های دشمنان را خنثی کرد.

وی افزود: آنچه حائز اهمیت است اشاره رهبر معظم انقلاب به خواسته ایران اسلامی یعنی عراق واحد و قدرتمند است و نکته مهم دیگر که فرمودند انتقام شهید عزیز سلیمانی را قطعا خواهیم گرفت و این جنایت آمریکا را فراموش نکرده ایم .

علی زاده به مناسبت سال روز عملیات غرور آفرین مرصاد که در آن بیش از 5 هزار تن از منافقین به هلاکت رسیدندگفت: منافقین از آغاز انقلاب جنایات فراوانی بر علیه ملت انقلابی مان داشته اند و حدود 20 هزار نفر از مردم عزیز مارا به شهادت رساندند که باید  این جنایت خبیثانه برای نسل جوان بازگو شود تا به تعبیر مقام معظم رهبری جای جلاد و شهید عوض نشود .

 وی با ابراز تاسف گفت: متاسفانه عده ای در داخل وخارج می خواهندچهره مظلوم ازاین جنایتکاران نشان دهند، امروز هم ته‎مانده‎های پیر آنان در فضای مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب فتنه دشمنان را خنثی کرد

دیدار نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب فتنه دشمنان را خنثی کرد