مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 09:352020-07-24سياسي

ماجرای تخریب کاشی کاری امامزاده حسین (ع) قزوین چیست؟


پنجشنبه شب، دوم مرداد فیلم تخریب بخشی از کاشی کاری رخبام امامزاده حسین (ع) در فضای مجازی منتشر شد، در این فیلم تخریب علنی اثر تاریخی دیده می شود که با واکنش دوست داران میراث فرهنگی مواجه شده است.

- ایسنا/قزوین پنجشنبه شب، دوم مرداد فیلم تخریب بخشی از کاشی کاری رخبام امامزاده حسین (ع) در فضای مجازی منتشر شد، در این فیلم تخریب علنی اثر تاریخی دیده می شود که با واکنش دوست داران میراث فرهنگی مواجه شده است.

امامزاده حسین (ع) نامی آشنا در میان مردمی است که سالیان سال است مأمن آرامش روح و قلب شان بقعه شاهزاده حسین (ع) فرزند امام هشتم است.

کمتر قزوینی را می توانید پیدا کنید که امامزاده حسین (ع) را نشناسد یا به زیارت این بارگاه نرفته باشد؛ هرچند که همچنان میان پژوهشگران تاریخ در این باب که شاهزاده حسین (ع) فرزند امام رضا (ع) هست یا نه اختلافاتی وجود دارد.

پنجشنبه شب، دوم مرداد فیلم تخریب بخشی از کاشی کاری رخبام امامزاده حسین (ع) در فضای مجازی منتشر شد، در این فیلم تخریب علنی اثر تاریخی دیده می شود که با واکنش دوست داران میراث فرهنگی مواجه شده است، فعالان حوزه میراث فرهنگی معتقدند این تخریب حتی اگر برای بازسازی یا مرمت باشد غیراصولی است و نشان دهنده چشم پوشی یا ناآشنایی مدیران قزوین با ضوابط بدیهی کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تخریب کاشی کاری امامزاده حسین (ع) قزوین چیست؟

ماجرای تخریب کاشی کاری امامزاده حسین (ع) قزوین چیست؟