مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 09:402020-07-24سياسي

وجود تبعیض در جامعه موجب عدم بروز خلاقیت جوانان می شود


وجود تبعیض در جامعه موجب عدم بروز خلاقیت جوانان می شود، مسئولان باید به توانایی های جوانان در راستای رقم زدن جهش تولید در شهرهای کوچک توجه کنند.

- وجود تبعیض در جامعه موجب عدم بروز و ظهور خلاقیت جوانان می شود، اگر مسئولان نگاه ویژه به روستاهای محروم و شهرستان های کوچک کنند خواهند دید که جوانان همان جوانان دوران دفاع مقدس در میدان اقتصادی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت اظهار داشت: انسان با تقوا شخصی است که نه ترس از آینده و نه اندوه گذشته را دارد یعنی بهترین و زیباترین زندگی را می کند.

وی با بیان اینکه دنیا زندان مؤمن در راه نجات مؤمن به رسیدن به زندگی آخرت است، بیان داشت: امسال از شیعیان ایران اسلامی در حج حضور ندارند و این امر برای ما ناراحت کننده است؛ از مردم مؤمن ایران اسلامی می خواهیم که در روز عرفه که روز نیایش با خدا است برای ظهور امام زمان عج الله و رفع مشکل بیماری کرونا از سر دنیا و دیگر امور مهم دعا کنند.

پنج مرداد سالروز تأسیس نماز جمعه در کشور امام جمعه بویین میاندشت تصریح کرد: پنجم مرداد روز تأسیس نماز جمعه است، بالاترین ره آورد انقلاب نماز جمعه است و این عبادت بزرگ را ترک نباید کرد، اصحاب امام باقر (ع) کسانی هستند که در نماز جمعه شرکت می کنند چون بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود تبعیض در جامعه موجب عدم بروز خلاقیت جوانان می شود

وجود تبعیض در جامعه موجب عدم بروز خلاقیت جوانان می شود