مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 10:002020-07-24فناوري

رعایت فاصله اجتماعی حتی با نمایشگر خودرو!


مهندسان دانشگاه کمبریج به عنوان بخشی از همکاری تحقیقاتی با شرکت چندملیتی خودروسازی بریتانیایی جگوار لندرور(Jaguar Land Rover) فناوری ای به نام پیش بینی کننده لمس (predictive touch) توسعه داده اند.

- مهندسان "دانشگاه کمبریج" به عنوان بخشی از همکاری تحقیقاتی با شرکت چندملیتی خودروسازی بریتانیایی جگوار لندرور(Jaguar Land Rover) فناوری ای به نام "پیش بینی کننده لمس"(predictive touch) توسعه داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک اکسپلوریست، این فناوری یک صفحه لمسی بدون قابلیت لمس است که برای استفاده در خودروها ابداع شده است.

این فناوری از ترکیبی از هوش مصنوعی و فناوری حسگر ساخته شده و برای پیش بینی هدف در نظر گرفته شده کاربر بر روی صفحه نمایش های لمسی و سایر صفحه نمایش های تعاملی یا صفحه کنترل قبل از رسیدن دست کاربر به صفحه نمایش، توسعه داده شده است.

در آزمایش های انجام شده در آزمایشگاه، شبیه سازهای رانندگی و آزمایش های انجام شده در جاده، فناوری لمسی هوشمند با موفقیت توانست عمل کند و در کمترین زمان و با دقت بالا قصد کاربر را پیش از آنکه کاربر دستش به صفحه نمایش زده شود، پیش بینی کند.

این فناوری از دانش ماشینی برای تصمیم گیری و پیش بینی کاری که راننده قصد انجام آن را دارد استفاده می کند و این را نیز به لطف یک ردیاب حرکات و حسگرهای مبتنی بر بینای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت فاصله اجتماعی حتی با نمایشگر خودرو!

رعایت فاصله اجتماعی حتی با نمایشگر خودرو!