مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 10:152020-07-24سياسي

حضور آمریکا در خاورمیانه باعث فساد خواهد شد/ عراق به خروج آمریکا از منطقه کمک کند


امام جمعه رودهن با بیان اینکه حضور آمریکا در خاورمیانه باعث فساد خواهد شد، گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، دولت عراق برای خروج آمریکا باید کمک کند و ساکت نماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مدیح امام جمعه رودهن در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه رودهن که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: اگر گناه بندگان زیاد شود، غضب الهی جهت توجه انسان ها نشان داده خواهد شد و نمونه آن می توان به ویروس کرونا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در دنیایی زندگی می کنیم که اعلام شده علم پیشرفت کرده است، ادامه داد: علم خیلی پیشرفت کرده است، اما یک ویروسی می آید که اندازه هیچ بمب و موشکی نیست، اما این ویروس دنیا را بهم ریخته و این گوشه ای از غضب الهی است.

مدیح با اشاره به اینکه انسان ها، گناه را سبک شمرند، تصریح کرد: گناه کوچک و بزرگ ندارد و گناه برابر خداوند متعال فرقی ندارد و هر دو گناه خلاف و معصیت است؛ روایت است که به کوچکی و بزرگی گناه را نگاه نکنید و باید به این موضوع اهمیت دهیم که برابر چه کسی گناه انجام می شود.

وی اشاره ای به سالگرد تشکیل نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران داشت و بیان کرد: پنجم مردادماه، نخستین نماز جمعه در تهران برگزار شد که یادی می کنیم از تمامی شهدای محراب و شهدای نمازگزاران مخصوصاً شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آمریکا در خاورمیانه باعث فساد خواهد شد/ عراق به خروج آمریکا از منطقه کمک کند

حضور آمریکا در خاورمیانه باعث فساد خواهد شد/ عراق به خروج آمریکا از منطقه کمک کند