مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 10:252020-07-24سياسي

حرکت جوانان در میدان اقتصاد با نگاه ویژه مسؤولان اصفهانی


اگر مسؤولان استان نگاه ویژه به روستاهای محروم شهرستان ها داشته باشند و در تخصیص ها نگاه ویژه کنند خواهند دید جوانان بویین میاندشت همان جوانان دوران دفاع مقدس هستند و در میدان اقتصادی نیز حرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت اظهار داشت: امسال شیعیان ایرانی در حج تمتع شرکت نمی کنند، روز عرفه روز نیایش با خدا است و شیعیان ظهور امام زمان(عج) را طلب کنند.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه 5 مرداد سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در تهران است، گفت: بزرگترین و مؤثرین دستاورد انقلاب تشکیل نماز جمعه است و این عبادت بزرگ نباید ترک شود.

وی در ادامه بیان داشت: جوانان منطقه بویین میاندشت خلاق هستند اما خلاقیت ها را به کار نمی گیرند، آنچه باعث ناامیدی و یأس جوانان می شود تا خلاقیت آن ها بروز و ظهور پیدا نکند تبعیض ها است چون محرومیت را به جان می خرند اما تبعیض را نمی پذیرند.

اسکندری تأکید کرد: اگر مسؤولان استان نگاه ویژه به روستاهای محروم شهرستان ها داشته باشند و در تخصیص ها نگاه ویژه کنند خواهند دید جوانان بویین میاندشت همان جوانان دوران دفاع مقدس هستند و در میدان اقتصادی نیز حرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت جوانان در میدان اقتصاد با نگاه ویژه مسؤولان اصفهانی

حرکت جوانان در میدان اقتصاد با نگاه ویژه مسؤولان اصفهانی