مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 10:352020-07-24سياسي

رفتارهای احمقانه آمریکا با پاسخ کوبنده همراه خواهد بود


امام جمعه دماوند با اشاره به تهاجم جنگنده های تروریست آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی گفت: این رفتارهای احمقانه آمریکا دیر یا زود با پاسخ کوبنده همراه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ذی الحجه و ارزش این ماه اظهار کرد: نماز دهه اول ذی الحجه بین مغرب و عشاء، روزه 9 روز اول این ماه، دعا و ذکر لا اله الا الله وارد شده و ثواب بسیار دارد.

وی با بیان اهمیت روزهای دهه ذی الحجه گفت: هفتم ذی الحجه سالروز شهادت امام باقر (ع)، هشتم ذی الحجه، روز حرکت امام حسین (ع) از مکه به سوی کوفه در سال 60 هجری و نهم ذی الحجه روز عرفه و شهادت جناب مسلم بن عقیل (ع) است که اعمال آن روز مناجات و دعا، زیارت امام حسین (ع)، غسل روز عرفه و دعای مخصوص روز عرفه است.

امام جمعه دماوند با اشاره به اهمیت روز جمعه بیان کرد: پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تهران به امامت آیت الله طالقانی است؛ نماز جمعه عبادتی وحدت آفرین، آگاهی بخش و دشمن ستیز است که به مردم بصیرتی درباره مصالح و مفاسد جامعه اسلامی می دهد و تبیین وظایف روز مسلمین از رسالت نماز جمعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتارهای احمقانه آمریکا با پاسخ کوبنده همراه خواهد بود

رفتارهای احمقانه آمریکا با پاسخ کوبنده همراه خواهد بود