مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 10:402020-07-24سياسي

منصوبان و منتخبان مجلس یازدهم را بشناسید


انتخابات مجلس یازدهم با پیروزی قاطع جریان اصولگرا از طیف ها و گروه های مختلف همراه شد و به همین خاطر نیز حضور همفکران اکثریت نمایندگان، در مسوولیت های مرتبط با این نهاد قانونگذاری، - موضوعی قابل پیش بینی بود که تاکنون تحقق یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ انتخابات و انتصابات در نهادهای زیرمجموعه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقریبا به پایان رسیده است و با ترکیب موجود در این بخش ها انتظار می رود تغییراتی که بعضا در شعارهای انتخاباتی مطرح می شد، جامه عمل بپوشد.

قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس انتخاب و انتصاب برخی پست ها و مسولیت های نهادهای وابسته و مرتبط به مجلس را به نمایندگان و رییس مجلس سپرده است.

بر اساس ماده 21 از آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی رییس این نهاد بر کلیه امور اداری، مالی، استخدامی و سازمانی مجلس نظارت می کند و امضای کلیه احکام استخدامی براساس آیین نامه استخدامی کارکنان مجلس و سایر قوانین و مقررات را بر عهده دارد.

مرکز پژوهش های مجلس، مرکز تحقیقات اسلامی مجلس، کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس، کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس و دیوان محاسبات کشور از جمله سازمان های مرتبط با مجلس هستند که انتخاب روسای آن ها بر عهده رییس و نمایندگان قوه مقننه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوبان و منتخبان مجلس یازدهم را بشناسید

منصوبان و منتخبان مجلس یازدهم را بشناسید