مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 11:352020-07-24سياسي

نمازجمعه محل بیان درخواست های مردم از مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی است


نمازجمعه از سه بخش انقلابی ، مردمی و جهادی تشکیل شده است که این نهاد برای خدمات رسانی به همگان تشکیل شده و در آن مردم تجمع ایمانی و انقلابی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از مصادیق تقوا انصاف است.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص گرانی ها در دیدار نمایندگان مجلس گفت:گرانی های بی منطق را اگر در این شهر دیشموک نگاه کنیم در خیلی از موارد می توانیم بهتر عمل کنیم.

وی افزود: سختی معیشت و گرانی ها در نتیجه بی انصافی ها است که این سختی ها باعث آسیب بیشتر به مردم می شود که نیاز هست نظارت بیشتری از جانب مسئولین بر بازار صورت بگیرد.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به اتفاقات رخ داده در کشور سوریه و تحریم سزار گفت: دادن اطلاعات اقتصادی توسط یک فرد منافق به دولت آمریکا باعث ایجاد تحریم های شدید علیه ملت سوریه میشود.

وی افزود: توافق ایران با سوریه گام مهمی در خنثی سازی تحریم های سوریه برداشت و با این توافق جلوی خروج اقتصادی و نظامی ایران گرفته شد.

راوند ادامه داد: همکارهای بیشتر ایران و سوریه باعث ایجاد اعتماد به نفس در جبهه مقاومت خواهد شد که نمونه آن برگزاری انتخابات پارلمانی در برخی از استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه محل بیان درخواست های مردم از مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی است

نمازجمعه محل بیان درخواست های مردم از مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی است