مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 12:252020-07-24سياسي

7 محدوده از نوار ساحلی انزلی در تصرف دستگاه های مختلف است


فرماندار انزلی با اشاره به وجود 47 کیلومتر نوار ساحلی در محدوده این شهرستان، گفت: هفت محدوده از نوار ساحلی بندر انزلی در تصرف دستگاه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل میر غضنفری امروز (جمعه) در جلسه ستاد آزاد سازی سواحل اظهار کرد: متأسفانه به دلایل مختلف، بندرانزلی به جایگاه واقعی خود دست نیافته و باید همگی کمک کنیم تا شهر ساحلی انزلی به روزهای طلایی خود بازگردد.

وی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف رفع تصرف سواحل بندرانزلی، افزود: هفت محدوده ساحلی بندرانزلی در تصرف دستگاه های مختلف است که باید در خصوص رفع تصرف آنها تعیین تکلیف شود.

فرماندار انزلی تاکید کرد: اگر قرار است با متصرفان برخورد قانونی شود باید تکلیفمان را با خودمان روشن کنیم و تا زمانی که تکلیف این محدوده ها با تشکیل کارگروه با سه قوه مجریه، قضاییه و مقننه روشن نشود نمی توان شاهد اتفاقات خاصی بود.

وی افزود: متأسفانه علیرغم همه امکانات موجود در منطقه آزاد انزلی، در حق شهرستان بندرانزلی کوتاهی شده و به دلیل معذوریت های قانونی مناطق آزاد، نتوانستیم آنچنان که باید از مزایای منطقه آزاد انزلی برای شهروندان بندرانزلی استفاده کنیم.

فرماندار انزلی تصریح کرد: متأسفانه به دلیل قرار گرفتن پنج روستا در محدوده منطقه و عدم خدمت رسانی صحیح به این روستاها از سوی منطقه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 محدوده از نوار ساحلی انزلی در تصرف دستگاه های مختلف است

7 محدوده از نوار ساحلی انزلی در تصرف دستگاه های مختلف است