مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 16:002020-07-24فرهنگي

تازه ترین آمار گیشه سینماها


بررسی آمار فروش فیلم‌های روی پرده نشان می‌دهد که تعداد بلیت‌های فروخته شده در گیشه از فروش آنلاین بیشتر بوده است و این موضوع درباره تنها فیلم جدید این روزها یعنی «زن‌ها فرشته‌اند 2» نیز صدق می‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس آمار درج شده در سامانه مدیریت فروش و اکران سینمای ایران (سمفا), فیلم «زن‌ها فرشته‌اند 2» به کارگردانی آرش معیریان پس از یک هفته اکران به فروش 125 میلیون تومانی رسید.

این فیلم تا لحظه ارسال این گزارش حدود هشت هزار بلیت فروخته که به نظر می‌رسد همانند دیگر فیلم‌ها، بیشتر خریدارهایش احتمالا بدون برنامه‌ریزی قبلی و با گذر از مقابل سینما برای تماشا ترغیب شده‌اند.

فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت که اخیرا شورای صنفی نمایش به درخواست تهیه‌کننده - رسول صدرعاملی - برای توقف اکران رضایت داد، پس از 30 روز نمایش، با حدود 140 هزار نفر تماشاگر فروش دو میلیارد و 340 میلیون تومانی را در پایان اکران خود ثبت کرده است.

فیلم «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی هم در این حدود یک ماهی که پس از بازگشایی سینماها روی پرده رفته، حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آمار گیشه سینماها

تازه ترین آمار گیشه سینماها