مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 18:002020-07-24بين الملل

کسانی که دم از استقرار نظامیان چینی درکشور می زنند، جمهوری اسلامی را نمی شناسند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یحیی آل اسحاق با حضور در استودیوی پخش زنده برنامه رو در رو شبکه چهارم سیما ضمن بررسی سند همکاری 25 ساله ایران و چین اظهار کرد: - وزیر دولت هاشمی در رابطه با خبری مبنی بر استقرار نیروی نظامی چین در کشورمان بدنبال اجرای قرارداد 25 ساله، گفت: کسانی که این حرف را می زنند جمهوری اسلامی ایران را نمی شناسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یحیی آل اسحاق با حضور در استودیوی پخش زنده برنامه رو در رو شبکه چهارم سیما ضمن بررسی سند همکاری 25 ساله ایران و چین اظهار کرد: تمام رسانه های بین المللی و اندیشکده های سیاسی هر یک به نحوی این مسئله را پیگیری کرده و از زاویه ای به این سند همکاری می نگرند.

وی در رابطه با علل اهمیت این موضوع در عرصه جهانی تاکید کرد و موشکافی این قرارداد را موجب از میان رفتن اتوماتیک وار بسیاری نگرانی ها و سیاه نمایی های حال حاضر عنوان کرد.

آل اسحاق به یکی از اصلی ترین مبانی انقلاب اسلامی اشاره کرد که در کلام امام (ره) و خط مشی ها نیز نمود دارد.

آل اسحاق با بیان این مقدمه به قانون نفی سبیل اشاره کرد و گفت: مشرکین و کافرین اجازه سلطه و تسلط بر مسلمین را ندارند و یک مسلمان اجازه ندارد زیر سلطه غیر مسلمان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که دم از استقرار نظامیان چینی درکشور می زنند، جمهوری اسلامی را نمی شناسند

کسانی که دم از استقرار نظامیان چینی درکشور می زنند، جمهوری اسلامی را نمی شناسند