مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 18:252020-07-24بين الملل

کسانی که دم از استقرار نظامیان چینی در کشور می زنند، جمهوری اسلامی را نمی شناسند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یحیی آل اسحاق با حضور در استودیوی پخش زنده برنامه رو در رو شبکه چهارم سیما ضمن بررسی سند همکاری 25 ساله ایران و چین اظهار کرد: - وزیر دولت هاشمی در رابطه با خبری مبنی بر استقرار نیروی نظامی چین در کشورمان بدنبال اجرای قرارداد 25 ساله، گفت: کسانی که این حرف را می زنند جمهوری اسلامی ایران را نمی شناسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یحیی آل اسحاق با حضور در استودیوی پخش زنده برنامه رو در رو شبکه چهارم سیما ضمن بررسی سند همکاری 25 ساله ایران و چین اظهار کرد: تمام رسانه های بین المللی و اندیشکده های سیاسی هر یک به نحوی این مسئله را پیگیری کرده و از زاویه ای به این سند همکاری می نگرند.

وی در رابطه با علل اهمیت این موضوع در عرصه جهانی تاکید کرد و موشکافی این قرارداد را موجب از میان رفتن اتوماتیک وار بسیاری نگرانی ها و سیاه نمایی های حال حاضر عنوان کرد.

آل اسحاق به یکی از اصلی ترین مبانی انقلاب اسلامی اشاره کرد که در کلام امام (ره) و خط مشی ها نیز نمود دارد.

آل اسحاق با بیان این مقدمه به قانون نفی سبیل اشاره کرد و گفت: مشرکین و کافرین اجازه سلطه و تسلط بر مسلمین را ندارند و یک مسلمان اجازه ندارد زیر سلطه غیر مسلمان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که دم از استقرار نظامیان چینی در کشور می زنند، جمهوری اسلامی را نمی شناسند

کسانی که دم از استقرار نظامیان چینی در کشور می زنند، جمهوری اسلامی را نمی شناسند