مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 19:352020-07-24اقتصادي

توصیه به حجاج مازندرانی برای واگذاری فیش حج/ حجاج در دام دلالان نیفتند


توصیه ما به حجاج مازندرانی که قصد واگذاری فیش حج خود را دارند این است که به دام دلالان نیفتند و مورد سودجویی قرار نگیرند.

- سیدحبیب الله ساداتی امروز درباره سوءاستفاده برخی از افراد از انتقال دهندگان و انتقال گیرندگان سهمیه حج تمتع در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: توصیه ما به حجاج مازندرانی که قصد واگذاری فیش حج خود را دارند این است که به دام دلالان نیفتند و مورد سودجویی قرار نگیرند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی میز خدمت، افزود: توصیه ما این بوده حجاجی که قصد انتقال فیش حج خود را دارند و هم افرادی که قصد خرید سهمیه حج را دارند این است که به این سامانه میز خدمت مراجعه کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران اضافه کرد: براساس گزارش هایی که داشتیم سهمیه حجاج را به قیمت پایینی خریداری کردند و در استان های دیگر حتی تا 40 میلیون تومان واگذار کردند.

ساداتی با اعلام اینکه با توجه به عدم امکان برگزاری حج امسال نوبت و اولویت اعزام حجاج محفوظ است، تصریح کرد: تمامی برنامه ریزی های به سال آینده موکول می شود که در اولویت اعزام هستند البته در ارتباط با جزییان بیشتر باید منتظر اطلاعیه ها باشیم.

انتهای پیام/86034/ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه به حجاج مازندرانی برای واگذاری فیش حج/ حجاج در دام دلالان نیفتند

توصیه به حجاج مازندرانی برای واگذاری فیش حج/ حجاج در دام دلالان نیفتند