مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 20:352020-07-24ورزشي

کرونا در اردوی زردپوشان شیرازی


سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تست کرونای 11 نفر از بازیکنان و دو نفر از کادر فنی این باشگاه مثبت اعلام شده که این موضوع بلافاصله به اطلاع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس ورزشی خبرگزاری فارس از شیراز، جلسه هماهنگی دیدار دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و نود ارومیه امشب در هتل کریم خان زند شیراز با حضور مسئولان برگزاری تیم های میهمان و میزبان و نمایندگان اعزامی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

  با اعلام عباس زارع، سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز تست کرونا ی 11 نفر از بازیکنان و دو نفر از کادر فنی این باشگاه مثبت اعلام شده که این موضوع بلافاصله به اطلاع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال رسید و قرار است در خصوص برگزاری این مسابقه سازمان لیگ اعلام نظر خود کند.

برابر قانون باید نتیجه تست دوم بازیکنان و کادر فنی تیم فجر مشخص شود، به همین خاطر شنبه چهارم مرداد از عوامل این باشگاه تست دوم گرفته خواهد شد و سازمان لیگ کشور بر اساس نتیجه تست دوم در خصوص لغو یا برگزاری مسابقه اعلام نظر و تصمیم گیری خواهد کرد.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و نود ارومیه از هفته 31 لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور قرار است ساعت 19:15 روز شنبه چهارم تیرماه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در اردوی زردپوشان شیرازی

کرونا در اردوی زردپوشان شیرازی